تلفن پشتیبانی: 09127056852
ورود
عضویت
صفحه اصلی
درباره ما
اخبار
محصولات
ارتباط با ما
سبد خرید
صفحه اصلی
سوالات متداول
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید میتوانید بصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.
آیا فروشگاه دارای نماد Enamad است یا خیر؟
بله فروشگاه لرنس دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد
آیا کالا ها به صورت رایگان ارسال میشود؟
خیر,ارسال به صورت رایگان نیست,هزینه ارسال به عهده مشتری میباشد ,در زمان جشنواره فروش در برخی از کالا ها به همراه کد تخفیف ارسال نیز رایگان میباشد.
آیا امکان مراجعه خرید و حضوری در فروشگاه وجود دارد؟
بله , مراجعه و خرید حضوری در فروشگاه امکان دارد.
آیا امکان دریافت کالا در محل مورد نظر در شهرستانها وجود دارد؟
بله,در صورت بودن شعبه تیپاکس در شهر مورد نظر کالاها با تیپاکس ارسال میشود و در صورت نبودن تیپاکس با پست ارسال میشود.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
بله در صورتی که کالا در زمان حمل و نقل صدمه ببیند میتوانید کالا را بدون هیچ هزینه ای مرجوع کنید.
در صورت خرابی کالای دریافتی چه راهکارهایی وجود دارد؟
میتوانید به سادگی و بدون هیچ هزینه ای آن را مرجوع کرده و کالای جدید را دریافت کنید.
در صورتی که کالا شکسته تحویل داده شده بود چه میتوان کرد؟
در صورت شکسته بودن کالای تحویلی میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در نهایت یا هزینه عودت داده میشود و یا دوباره برایتان ارسال میشود.
ایا امکان حواله کردن پول برای فروشگاه وجود دارد؟
بله
آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟
بله
حداکثر زمانی که کالا به دست مشتری میرسد چقدر است؟
اکثر ارسالها توسط تیپاکس انجام میشود و از زمان ارسال حداکثر 48 تا 72 ساعت کاری به دست مشتری میرسد البته به مسافت مقصد نیز بستگی دارد .
هزینه ارسال در مناطق مختلف چقدر است؟
بستگی به ابعاد و وزن کالا دارد و به نسبت شهرهای مختلف هزینه ها متفاوت است.
برچسب ها :
سوالات متداول,کریستال
،
قطعات فلزی لوستر
،
قطعات لوستر
،
خرید قطعات لوستر,پرده کریستالی,حباب کریستالی
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به شرکت لرنس می باشد
طراحی سایت
و
بهینه سازی سایت
توسط
سارگون